ابزار کلید سازی چیست؟

0
(0)

سلام خدمت شما امروز در کلید سازی واوان و اسلامشهر به شما به شکل کامل توضیح خواهیم داد ابزار کلید سازی چیست؟ که چه ابزار های ضروری برای شروع کلید سازی نیاز دارید و البته این ابزار به چه کاربردی دارند و قیمت آن ها چه مقدار میباشد برای کسب چنین اطلاعاتی با ما در ادامه همراه باشید.

انواع ابزار های ضروری کلید سازی

در جواب به سوال ابزار کلید سازی چیست؟ باید بگوییم ابزار های جزءی کلید سازی که باید حتما در ابندای کار آن ها را تهیه نمایید شامل موارد کمی میباشد که باید با حجم نسبتا زیادی تهیه شود مانند کلید خام و انواع سوهان های دستی که در گام اول تهیه این دو مورد ضروری میباشد و مابقی این ابزار ها که هر کلید سازی باید آن ها را داشته باشد شامل مواردی همچون گیره و قفل کتابی میباشد.

 

از ابزار هایی که برای برخی از مشاغل هم مورد استفاده قرار میگیرد نیز باید در شغل کلید سازی هم استفاده نمایید. مانند :

 

1. دلیر

2. چکش

3. تنبر دست

4. پیچ کشتی

5. آچار فرانسه

دستگاه های مورد نیاز کلید سازی

از جمله دستگاه های معروف و لازم برای کار کلید سازی 3 نوع دستگاه میباشد این دستگاه ها نسبتا قیمت بسیار مناسب تری دارند و برای تازه کار ها تهیه اینگونه دستگاه ها واجب میباشد، که چند نمونه در زیر به شما معرفی خواهیم کرد:

بیشتر بخوانید:  انواع دستگاه های کلید سازی

 

1.دستگاه کلید سازی کامپیوتری

2.دستگاه کلید سازی سوءیچی

3.دستگاه کلید سازی اتوماتیک

دستگاه سی ان ان (تراش کلید اتوماتیک)

شاید برخی از شما در سوال ابزار کلید سازی چیست؟ جواب مورد نظر را دریافت نکرده اید یا به پاسخ جامع تری نیاز دارید از جمله دستگاه های کلید سازی که یکی از مهم ترین آنها سی ان ان یا همان دستگاه کلید سازی اتوماتیک میباشد.

کار اصلی این دستگاه تکثیر کلید های ماشین و موتور میباشد که بسیار پیچیده تر از کلید های خانه های مسکونی هستند.و یک کلید ساز با گرفتن کد از شرکت سازنده و شماره شاسی میتواند به هر تعدادی که میخواهد کلید را با این دستگاه سی ان ان تکثیر کند.

دستگاه کلید تراش کامپیوتری

کلید های کامپیوتری از گونه کلید هایی هستند که امنیت بالایی دارند این نوع از کلید ها با دستگاه کلید سازی کامپیوتری ساخته میشوند.البته دستگاه های زیادی در حوزه کلید سازی مورد استفاده قرار میگیرند یکی از این دستگاه ها دستگاه جوشکاری نیز میباشد که برای جوش دادن قفل درب ها استفاده میشوند.

دستگاه کلید تراش عادی (سوءیچی)

از مهم ترین جواب ها برای کسانی که سوالشان ابزار کلید سازی چیست؟ میباشد .دستگاه کلید سازی عادی یا همان سوءیچی است.این دستگاه را به طور کلی تقریبا تمام کلید سازان دارند و همانطور که در اسمش پیداست برای سوءیچ سازی خود را نیز استفاده میشود. این دستگاه یک کلید ساز معمولی و عادی است ولی کاربرد زیادی را دارد. و علاوه بر خود رو ها کلید برخی از خانه ها را نیز میشود با این دستگاه ساخت و تکثیر کرد.

بیشتر بخوانید:  کلید سازی مهدیه

دیگر موارد کلید سازی (الزامی)

علاوه بر انواع دستگاه های کلید سازی که میتوانید با کلیک بر روی آن مقاله کامل آن را نیز مطالعه نمایید.در کلید سازی مانند دیگر شغل ها برای شروع نیز الزامات دیگری نیز وجود دارد که همین مورد ریز باعث هزینه گذاشتن رو دست فرد کلید ساز میشود دو دسته مخارج در این شغل برای شروع وجود دارد که البته میتوان برخی از آن ها را با هزینه کمتری ایجاد کرد.

هزینه های فرعی و هزینه های اصلی که در متون زیر آن ها را در شغل کلید سازی با هم بررسی خواهیم کرد.

مخارج واجب برای کلید سازی

دستگاه ها و ابزار کلید سازی از مخارج واجب برای این شغل محسوب میشوند.زیرا که این موارد برای اجرای کار کلید سازی میباشد و وجود آن ها بسیار لازم است یک کلید ساز با توجه به این دستگاه ها و ابزار ها میتواند کار کند پس حتما باید سرمایه ای برای خرید اینگونه تجهیزات بگذارد.

مخارج فرعی برای کلید سازی

وقتی حرف از هزینه های کلید سازی میزنم دقیقا منظورم چیز هایی است که بسیاری در ابتدای کار خود باید آن ها را فراهم کنند.

ابتدا برای شروع ازم است هزینه هایی برای دوره آموزش خود پرداخت نمایید ابته اگر بتوانید در جایی کارآموز شوید هزینه کردن دیگر نیازی نیست.

هزینه دوره آموزش

ابتدا برای شروع لازم است هزینه هایی برای دوره آموزش خود پرداخت نمایید البته اگر بتوانید در جایی کارآموز شوید هزینه کردن دیگر نیازی نیست.

هزینه تبلیغ

هزینه دکور و ویترین

هزینه ای فرعی دیگر شامل هزینه برای دکور و ویترین مغازه کلید سازی شماست. که اگر کمی خلاقیت داشته باشید نیازی نیست در این زمینه زیاد خرج کنید.

نتیجه گیری

در نتیجه برای شغل کلید سازی هم باید در ابتدا هزینه هایی بپردازید هم هزینه های زمانی و هم هزینه های مالی این شغل مانند هر شغل دیگری در جامعه نیازمند وقت و سرمایه است پس با فکر و بررسی کامل وارد شغل کلید سازی شوید بسنجید آیا میتوانید هزینه های لازمه را در ابتدا بپردازید یا خیر و بعد به راحتی وارد این کار شوید. امیدوارم موفق باشید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

همین حالا تماس بگیر!