انواع دستگاه های کلید سازی

3
(2)

سلام خدمت شما عزیزان بار دیگر با کلید سازی واوان و اسلامشهر خدمت شماییم تا درباره انواع دستگاه های کلید سازی از اطلاعات دیگر مربوطه به زمینه کلید سازی را با شما در میان بگذاریم . اینبار میخواهیم در رابطه با انواع دستگاه های کلید سازی که در شغل کلید سازی نیاز است به شما مواردی را بگوییم.

انواع دستگاه های کلید سازی

در شغل کلید سازی هم مانند دیگر شغل ها دارای تجهیزاتی از قبیل  انواع دستگاه های کلید سازی میباشد.
که برخی از این دستگاه ها ضروری و برخی دیگر برای شروع این کار واجب نمیباشد. و تنها برای پیشرفت کار می باید تعدادی از آن ها را تهیه نمود. در ادامه برخی از ای دستگاه ها را با به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر از این مطلب اطلاعات کافی را دریافت نکردید.
به شما پیشنهاد میکنم حتما یک سر به محتوای ابزار کلید سازی چیست؟ بزنید تا اطلاعاتتان چندین برابر شود.

دستگاه کلید سازی لیزری

در کلید سازی دستگاهی وجود دارد که برای امنیت بالاتر کلید ها استفاده میشود کارکرد این دستگاه  با لیزر میباشد و بسیار دقت بالایی دارد و به شکل اتوماتیک کار میکند. این دستگاه پیشرفته برای کار کلید سازی واجب نیس اما اگر میخواهید در کار خود حرفه ای باشید لازم است این دستگاه لیزری را تهیه نمایید.

دستگاه دو گانه

همانطور که واقفید اخیرا در کشور ما کلید های قلابی و استوانه ای از جمله کلید هایی هستند که بسیار طرفدار دارند. تقریبا تمام کلید سازان در کار خود دستگاه دوگانه کلید سازی را دارا هستند. و بیشتر کلید سازان سیار نیز از این دستگاه استفاده میکنند زیرا که کارایی به شدت بالایی داشته و کلید های متنوعی را تولید میکند.

بیشتر بخوانید:  قیمت بهترین دزدگیر ساختمان

دستگاه دستی

در کلید سازی دستگاهی نیز وجود دارد.
که از کم دقت ترین ها میباشد و با دست کار میکند کار اصلی این دستگاه محکم نگه داشتن کلید وکلید الگو روی هم میباشد و در نهایت کپی کلید را انجام میدهد این دستگاه از نظر حرفه ای بودن بسیار امتیاز کمی را دارا میباشد و امروزه کمتر کلید سازی از این گونه دستگاه استفاده میکند. اما ناگفته نماند در مقایسه با دیگر دستگاه ها بسیار قیمت مناسب تری دارد.

دستگاه کلید سازی تمام اتوماتیک

این ماشین کلید سازی تمام اتوماتیک همه چی فرق میکند این دستگاه هم قیمت بالاتری دارد و هم سرعت کار را بسیار افزایش میدهد. دستگاه  اتوماتیک فقط از شما یک الگوی کلید برای کپی زدن میخواهد و بس!
دیگر نیازی به شما نیست زیرا که خود الگو را در حافظه اش ذخیره کرده.
و کلید دوم را میزند و جالب اینجاست در آخر کار خودش مرحله برس زدن را بر روی کلید اعمال میکند تا کلید تمیز و بدون قطعات اضافی ریز فلزی تحویل داده شود.

می توانید این دستگاه را از بهترین کلید سازی اسلامشهر با پایین ترین قیمت ممکن تهیه کنید.

نتیجه گیری

در نتیجه اگر میخواهید در شغل کلید سازی فردی موفق شوید تنها کافیست خوب مقاله را مطالعه نمایید. زیرا که شما با کسب اطلاعات در رابطه با دستگاه های این مشاغل به نتیجه میرسید که برای رشد کار خود و ابته کیفیت بالای کار کلید سازی چه دستگاهی را به کار بگیرید.

همین حالا تماس بگیر!