قیمت جی پی اس و نصب آن در اسلامشهر

قیمت جی پی اس و نصب آن در اسلامشهر
نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر
5
(1)

بسیاری از افراد برای بالابردن امنیت خودرو خود هنگامی که سارق آن را به سرقت می برد بهتر است از جی پی اس استفاده کنند از همین رو قیمت چی پی اس و نصب آن در اسلامشهر برایشان سوال می شود.
جی پی اس ها تنها برای تعقیب افراد یا بقیه کاربرد ندارد بلکه در بسیاری از موارد باعث می شود تا بعد از بروز مشکل گم شدن یا دزدیده شدن کمک بزرگی به صاحب خودرو کند.

در اسلامشهر تنها یک مرکز می باشد که همه جوزه خدمات جی پی اس را با حرفه ای ترین حالت انجام می دهد برای آشنایی با قیمت انواع جی پی اس  توسط سایت کلید سازی واوان و اسلامشهر یزدانی و همچنین هزینه و اجرت نصاب این دستگاه ادامه مطلب را بخوانید.

افزایش تقاضا برای جی پی اس در اسلامشهر، نگاهی به قیمت های روز

امروزه، آمار سرقت خودرو‌ها به‌صورت چشمگیری در حال افزایش است؛ از‌این‌رو، برای جلوگیری از این اتفاق، روش‌های متعددی ایجاد شده است. یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد امنیت در خودرو‌های شما، نصب چی‌پی‌اس است. جی‌پی‌اس‌ها همان ردیاب‌ها هستند که وظیفه مشخص کردن و ارسال موقعیت خودرو را برعهده دارند.
با نصب این تجهیزات، می‌توانید تا حد زیادی از خودروتان محافظت کنید. نکته قابل‌توجه این است که در هنگام نصب باید به چند نکته مهم دقت داشته باشید. فقط در این‌صورت می‌توانید یک ردیاب با‌کیفیت و کارآمد تهیه کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم قیمت چی پی اس و نصب آن در اسلامشهر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر
ردیاب ارزان

گزینه ها و هزینه های نصب چی پی اس در اسلامشهر

در حال حاضر، مراکز بسیاری در زمینه فروش و نصب چی‌پی‌اس‌ها فعالیت می‌کنند. هر کدام از این مراکز، خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهند؛ بنابراین، هزینه نصب در هر کدام از این مراکز، متفاوت است. برای اینکه بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید، بهتر است درباره هزینه‌ها و انواع خدمات اطلاعات لازم را کسب کنید.

زیر داشبورد و فرمان خودرو

یکی از گزینه‌های نصب چی‌پی‌اس، زیر داشبورد و فرمان خودرو است. دلیل این امر این است که وجود سیمکشی‌های زیاد، محل مناسبی را برای نصب ردیاب ایجاد می‌کند. با‌توجه به اینکه برخی از ردیاب‌ها با برق کار می‌کنند، این محل می‌تواند برق مورد‌نیاز را نیز تامین کند.

زیر سپر خودرو

تفاوتی ندارد که ردیاب را زیر سپر جلو یا عقب نصب کنید؛ در‌هر‌صورت می‌تواند امنیت خودروی شما را تضمین کند. بهترین مکان برای نصب و پنهان کردن ردیاب، سپر خودرو است. برای این کار، سپر باید به آرامی جدا شده و چی‌پی‌اس نصب شود.

نصب جی پی اس داخل چراغ ترمز

این گزینه، نیازمند تخصص و ظرافت بالا است؛ بنابراین، بهتر است تا آن را به متخصصان و افراد با‌تجربه بسپارید. در‌حالت‌کلی، یکی‌دیگر از بهترین مکان‌ها برای نصب ردیاب محسوب می‌شود.

پشت و زیر صندلی خودرو

امکان نصب تجهیزات در این بخش از خودرو هم وجود دارد؛ اما خیلی توصیه نمی‌شود. دلیل این امر این است که سیمکشی آن باید از کف خودرو انجام شود که موجب کاهش آنتن‌دهی می‌شود.

راهنمای جامع خرید و نصب جی پی اس در اسلامشهر

برای تهیه و نصب بهترین ردیاب که بتواند امنیت خودروی شما را تامین کند، باید چندین نکته مهم را در‌نظر داشته باشید.

 

  1.  توجه به نیازها: تا‌کنون، انواع مختلفی از این دستگاه‌ها طراحی و تولید شده‌اند. هر کدام از این تجهیزات، امکانات گوناگونی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند؛ از‌این‌رو، باید به نیاز‌های خود توجه کنید. برای مثال، ردیابی که توانایی نظارت بر خودرو‌های فعال را دارد با ردیابی که امکان کنترل خودرو را به شما می‌دهد، تفاوت دارند.
  2.  بهترین ردیاب را تهیه کنید: ساختار دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به‌طور کلی، چی‌پی‌اس‌ها به ۲ دسته تقسیم می‌شوند که شامل چی‌پی‌اس‌های آهنربایی و سیمی هستند. نوع آهنربایی آن‌ها دارای یک باتری بسیار قوی است که به بدنه خودرو متصل می‌شود؛ این در‌حالی‌است که، نوع سیمی آن باید به موتور خودرو متصل شود.
  3. میزان دقت در ردیابی: ردیاب‌های موجود در بازار، دارای میزان دقت مختلفی هستند. بدون‌شک با افزایش میزان دقت این دستگاه‌ها، درصد خطای آن کاهش می‌یابد.
  4.  ظرفیت حافظه داخلی: یکی‌دیگر از نکات مهم، ظرفیت حافظه داخلی است؛ چراکه، با خروج از محدوده مخابراتی، داده‌ها درون حافظه داخلی ثبت خواهند شد.
  5.  پشتیبانی از هشدار‌ها: با نصب چی‌پی‌اس در خودرو، باید توانایی آن را در زمان ارسال گزارش و هشدار در‌نظر بگیرید. این تجهیزات باید بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شما را مطلع کنند.
بیشتر بخوانید:  قیمت جی پی اس خودرو در واوان، اسلامشهر

مقایسه قیمت های جی پی اس در اسلامشهر، کدام یک به صرفه تر است؟

تنوع بسیار بالایی در قیمت چی پی اس و نصب آن در اسلامشهر وجود دارد. می‌توان گفت که محدوده قیمتی این محصولات از ۳۰۰ تومان شروع شده و تا ۱۰۰ میلیون ادامه دارد. بهترین انتخاب، محصولی است که نیاز‌های شما را برطرف کرده و از قیمت مناسبی برخوردار است. شما می‌توانید با مشخص کردن نیاز‌ها و بودجه خود، گزینه‌های انتخابی را محدود‌تر کنید.
اگر می‌خواهید بفهمید که کدام محصول انتخابی مناسب برای شما است، می‌توانید از روش زیر استفاده کنید. ابتدا نیاز‌های خود را درمورد ردیاب مورد‌نظر مشخص کنید. سپس باید بودجه خود را تعیین کنید. با مشخص کردن این موارد، می‌توانید تز افراد با‌تجربه کمک بگیرید. این افراد محصولی را متناسب با خواسته‌های شما معرفی خواهند کرد.
نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، قیمت محصولات است. قیمت بالا به معنی بالا بودن کیفیت محصول نیست؛ بنابراین، در زمان خرید به این نکته هم توجه داشته باشید. امروزه به دلیل تنوع بالای محصولات و کپی بودن برخی از آن‌ها، بعضی از فروشندگان محصولات تقلبی را جایگزین محصولات اصل کرده و با قیمت بالا می‌فروشند.

چگونه بهترین خدمات نصب جی پی اس را در اسلامشهر پیدا کنیم؟

اگر قصد دارید تا یک چی‌پی‌اس با‌کیفیت و کارآمد را برای خودروی خود نصب کنید، باید بهترین مرکز ارائه خدمات نصب چی‌پی‌اس را پیدا کنید. برای این کار، باید خدمات هر مرکزی را مورد‌بررسی قرار دهید تا بهترین خدمات را پیدا کنید.
یکی از مهم‌ترین خدمات برای شناسایی بهترین مرکز نصب چی‌پی‌اس، معرفی محصولات است. بهترین مرکز باید بتواند محصولات مناسبی را متناسب با شرایط شما ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به ارائه محصولات با‌کیفیت و با‌دوام اشاره کرد.
در‌ادامه، برای اینکه بتوانید مرکز مورد‌اعتمادی را انتخاب کنید، بهتر است از کیفیت خدمات آن‌ها اطلاعات کسب کنید. ردیاب‌ها باید به‌صورت تخصصی و در مکانی مناسب نصب شوند. بدون‌شک، افراد متخصص در زمان نصب، به این موضوع توجه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:  قیمت جی پی اس خودرو در واوان، اسلامشهر

پیشنهاد ما به شما بزرگواران

یکی از بهترین مراکز نصب چی‌پی‌اس در اسلامشهر، کلید‌سازی یزدانی است. کلید‌سازی یزدانی با نصب چی‌پی‌اس‌های با‌کیفیت، در تامین امنیت خودروی شما کمک می‌کند. فقط کافی است تا درخواست و نیاز خود را با متخصصین در میان بگذارید. بدون‌شک، لیستی از بهترین محصولات به شما معرفی خواهد شد.
این مجموعه در تلاش است تا با ارائه هرچه بهتر خدمات، رضایت مشتریان عزیز را در حفظ امنیت خودرو جلب کند. شما عزیزان می‌توانید از خدمات نصب چی‌پی‌اس و سایر خدمات امنیت منزل و خودرو، با قیمتی مقرون‌به‌صرفه استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

همین حالا تماس بگیر!