طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر

طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر
بهترین نصاب جی پی اس خودرو و موتور سیکلت در اسلامشهر - کلید سازی واوان و اسلامشهر
5
(1)

همزمان با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های جدیدی برای محافظت از وسایل نقلیه ایجاد شد. چراکه وسایل نقلیه از مواردی هستند که به‌صورت شبانه‌روز در معرض خطر سرقت قرار دارند و سارقان به‌راحتی می‌توانند خودرو‌ها را به سرقت ببرند. با وجود انواع دزدگیر‌ها و دوربین‌های مختلف، همچنان سارقان این کار را به راحتی انجام می‌دهند.
امروزه، محصولی طراحی و تولید شده است که می‌تواند موقعیت جغرافیایی وسایل نقلیه را مشخص کند. امکان نصب ردیاب به‌صورت مخفی و توکار وجود دارد تا از چشم سارقان در امان باشد. طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، نیازمند شناخت و کسب اطلاعات است. تا انتهای این مقاله با کلید سازی واوان و اسلامشهر همراه باشید تا با طریقه نصب این تجهیزات، آشنا شوید.

جی پی اس چیست؟

جی‌پی‌اس‌ها، دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند موقعیت خودرو یا موتور سیکلت شما را مشخص کنند. این دستگاه‌ها با قابلیت ارسال هشدار و اعلان، شما را از محل قرار‌گیری خودرو خود، مطمئن می‌کنند. فقط کافی است تا دستگاه را بر روی وسیله نقلیه نصب کنید. سپس آن را به تلفن همراه خود، متصل کنید. در‌نهایت، اطلاعات و امکان کنترل کردن شرایط، در دستان شما خواهد بود.

مراحل و روش های نصب جی پی اس خودرو

در‌حالت‌کلی، روش‌های نصب این محصولات ساختار یکسانی دارد؛ اما در بعضی از مواقع، نیاز است تا از افراد متخصص کمک بگیریم. هنگامی که، دستگاه ردیاب شامل ساختار پیشرفته و خاصی باشد، طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، باید توسط متخصصان انجام شود.
در غیر‌این‌صورت، شما می‌توانید به راحتی و با صرف زمان اندکی، این دستگاه را نصب کنید. فقط کافی است تا مراحل را به‌ترتیب و با دقت بالا به پایان برسانید.

بیشتر بخوانید:  قیمت جی پی اس و نصب آن در اسلامشهر

مشخص کردن نوع ردیاب

اولین گام برای شروع نصب، مشخص کردن نوع و مدل ردیاب است. در‌حالت‌کلی، ردیاب‌ها به ۲ نوع سیمی و شارژی تقسیم می‌شوند. ردیاب‌های شارژی همانند ردیاب‌های آهنربایی و فندکی، به راحتی در هر قسمتی از خودرو نصب می‌شوند. به‌طوریکه، نیازی به سیم‌کشی و منبع برق وجود ندارد. تنها باید آن‌ها در محلی دور از دسترس و دید، قرار دهید.
حتی زمانی که وسیله نقلیه خود را عوض عوض کرده‌اید، می‌توانید ردیاب را از وسیله نقلیه قدیمی به وسیله نقلیه جدید منتقل کنید. در مقابل این ردیاب‌ها، راستی‌های نوع سیمی، به یک منبع برق و سیم‌کشی نیاز دارند. منبع برق باید قوی و مطمئن باشد تا ارتباط آن قطع نشود.
طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، بسیار ساده و راحت است. تنها، برای نصب جی‌پی‌اس‌های سیمی باید از افراد متخصص و ماهر کمک بگیرید. با‌توجه به حساسیت بالای نصب آن‌ها، توصیه می‌شود که خودتان سیم‌کشی را انجام ندهید.

نصب ردیاب های شارژی، آهنربایی و فندکی

طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، بسیار آسان است. برای نصب این ۳ مدل، ابتدا باید محل مناسبی را برای قرار دادن آن‌ها پیدا کنید. بهتر است که محل انتخاب‌شده، دور از دسترس و دید سایر افراد باشد. به عبارت دیگر، شما باید آن را مخفی کنید.
ردیاب‌های شارژی و آهنربایی، توسط یک مگنت یا آهنربا به خودرو متصل می‌شوند. به‌منظور اتصال و ماندگاری بیشتر، باید یک سطح فلزی و صاف را انتخاب کنید. بهترین مکان‌ها برای نصب این محصولات، گلگیر‌ها، داخل سپر و کاپوت، کف خودرو و چراغ‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:  قیمت جی پی اس خودرو در واوان، اسلامشهر

 

طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر؛ نوع سیمی

با‌توجه به اینکه طریقه نصب ردیاب‌های سیمی دشوار‌تر است؛ بنابراین باید به‌صورت دقیق انجام شود. اگر جزو افرادی هستید که درباره سیم‌کشی اطلاعات کافی ندارید، بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید. اگر درباره سیم‌کشی اطلاعات لازم را داشته باشید، در ۵ مرحله، نصب جی‌پی‌اس سیمی تمام خواهد شد. برای آشنایی با طریقه نصب جی پی اس در اسلامشهر، با ما همراه باشید.

اولین گام؛ قرار دادن سیم کارت داخل جی پی اس

قبل از اینکه بخواهید سیم‌کشی را آغاز کنید، بهتر است که سیم‌کارت را داخل ردیاب قرار دهید. برای کسب نتیجه بهتر، توصیه می‌شود یک سیم‌کارت پانچ‌شده را که آنتن خوبی در سراسر ایران دارد را انتخاب کنید. سپس آن را از شیار مشخص شده، وارد دستگاه کنید.
سیم کارت را فشار دهید تا صدای قفل شدن آن را بشنوید. توجه داشته باشید که سیم‌کارت باید شارژ ریالی داشته باشد.

گام دوم؛ سیم کشی ردیاب و جعبه فیوز خودرو

به‌طور کلی، ساختار ردیاب‌های سیمی به یک شکل است. این محصولات از ۳ دسته برق اصلی، سوئیس پله و اتصال به بدنه تشکیل می‌شوند. اگر قصد دارید تا ردیاب را زیر فرمان نصب کنید، باید برق را از همان نزدیکی تامین کنید. برای این کار، جعبه فیوز خودرو را باز کرده و سوئیس را در حالت باز شده قرار دهید.
طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، باید به‌صورت دقیق و به ترتیب انجام شود. توجه داشته باشید که با باز گذاشتن سوئیچ، می‌توانید سوئیچ پله را به راحتی پیدا کنید. با کمک یک فازمتر، می‌توانید منبع برق مناسبی را برای جی‌پی‌اس انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:  قیمت جی پی اس و نصب آن در اسلامشهر

گام سوم؛ نصب ردیاب

پس از پیدا کردن سوئیچ پله، باید فیوز اصلی را مشخص کنید. روند مشخص کردن فیوز اصلی، همانند پیدا کردن سوئیچ پله است. تنها تفاوتی که با یک‌دیگر دارند این است که اگر کلید ماشین در حالت بسته باشد، فازمتر همچنان با قرار گرفتن روی فیوز روشن می‌شود.

گام چهارم، اتصال سیم های ردیاب به منبع برق

در‌حالت‌کلی، ردیاب‌ها شامل ۳ نوع سیم می‌شوند. سیم قرمز برای اتصال به برق مثبت، سیم مشکی برای برق منفی و سیم نارنجی برای اتصال ACC است. در برخی از ردیاب‌ها، سیمی زرد رنگ نیز دیده می‌شود؛ اما نیازی به متصل کردن این سیم به منبع برق نخواهید داشت.
حال باید سیم‌ها را به کمک فیوز اصلی و سوئیچ برق متصل کنید. پس از اتمام سیم‌کشی، نوبت به نصب ردیاب روی بدنه یا داخل خودرو می‌رسد. اگر تمام مراحل طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر را به درستی طی کرده باشید، چراغ‌های چشمک‌زن زرد و آبی را مشاهده خواهید کرد.

آخرین گام؛ آزمایش عملکرد جی پی اس

برای آزمایش فقط کافی است تا چند دقیقه با خودرو حرکت کنید و نتیجه را در جی‌پی‌اس مشاهده کنید.

پیشنهاد ما به شما سروران

نصب ردیاب به یکی از مهم‌ترین اقدامات برای محافظت از خودرو‌ها تبدیل شده است. در ای‌میان، طریقه نصب جی پی اس خودرو در اسلامشهر، از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا‌که با نصب نادرست آن، نتیجه قابل‌قبولی را کسب نخواهید کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

همین حالا تماس بگیر!